Klacht POSTNL: Ik heb een pakket besteld uit het buitenland nu is het pakket niet bij mij afgeleverd

Klachtnummer
# 497059
Gebruiker
Tilburg 013
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn pakket niet ontvangen terwijl het wel is gescand dat het bij mij ia bezorgd ik was die dag gewoon thuis er is geen pakket afgeleverd en ook geen briefje achtergelaten waar het pakket zou zijn ik heb contact gehad met post nl ed die zeiden dat ze niks voor mij kunnen doen en dat het pakket bij mij. Is afgeleverd en dat is niet het geval dus of de chauffeur heeft het pakket kwijt gemaakt de afhandeling is triest

De oplossing

Mijn geld terugbetalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw zending niet goed is verlopen. U geeft aan dat de zending volgens Track & Trace afgeleverd is, u geeft echter aan niets te hebben ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van de Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Het pakket is volgens mijn informatie inderdaad op uw adres afgeleverd. Omdat het gaat om een onverzekerde zending kan ik tot mijn spijt geen onderzoek instellen om de situatie te onderzoeken. Naar aanleiding van uw contact met de Klantenservice op 12 november is een klacht geregistreerd.

    Ik raad u aan om contact op te nemen met de verzender voor een passende oplossing en eventueel een vergoeding als het pakket nog niet terecht is. De afzender is en blijft opdrachtgever voor verzending, hij of zij heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de postorganisatie in het land van verzending. U bent klant van de afzender en heeft hen betaald voor uw aankoop. Afhankelijk van de voorwaarden kan de afzender eventueel verdere navraag laten doen via de postdienst in zijn of haar land. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen. Ik hoop uiteraard dat u samen met de afzender tot een passende oplossing kunt komen, mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen