Klacht POSTNL: ik heb een pakket niet gekregen

harry orsel

ze zeggen dat het pakket afgeleverd is de camera`s hebben niets waargenomen de 1 zegt ligt nog in de depot en de andere zeg hij is nog onderweg ik wil de bezorger spreken

oplossen een onderzoek starten

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen, terwijl het volgens de status zou zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Ik heb aan de hand van uw eerdere contact met onze klantenservice de Track & Trace code van het pakket gevonden. Het is echter niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen naar dit pakket. Deze zending is onverzekerd verzonden en er hoeft niet getekend te worden voor ontvangst. Ik kan u enkel adviseren om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft nog de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen, als onze opdrachtgever.

harry orsel
een onderzoek moet komen