Klacht POSTNL: Ik heb een pakketje ontvangen die opengescheurd en leeg is.

Son

Ik heb een pakketje ontvangen die opengescheurd en leeg is.

Uitzoeken wie die dag de bezorging heeft gedaan.

Mijn excuses dat u dit pakket beschadigd heeft ontvangen en dat de inhoud ontbreekt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Klopt het dat u dit pakket in de brievenbus heeft ontvangen? Voor zover ik kan zien is het als briefpost verder gegaan.

- Zat er een excuuskaart bij deze zending? Op welke datum heeft u de zending ontvangen?

- Wat ontbreekt er uit de zending en heeft u dit al gemeld bij de afzender?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

Nu heb ik voor u een klacht aangemaakt dat deze zending beschadigd en leeg is aangekomen. Dit zal met de verantwoordelijke postbode worden besproken. Dit zal intern worden opgepakt en daarom zult u hier verder geen bericht over ontvangen.

U kunt het beste contact opnemen met de afzender.

Son