Klacht POSTNL: Ik heb een pakketje ontvangen die opengescheurd en leeg is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375173
Gebruiker
Son
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pakketje ontvangen die opengescheurd en leeg is.

De oplossing

Uitzoeken wie die dag de bezorging heeft gedaan.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u dit pakket beschadigd heeft ontvangen en dat de inhoud ontbreekt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Klopt het dat u dit pakket in de brievenbus heeft ontvangen? Voor zover ik kan zien is het als briefpost verder gegaan.

    - Zat er een excuuskaart bij deze zending? Op welke datum heeft u de zending ontvangen?

    - Wat ontbreekt er uit de zending en heeft u dit al gemeld bij de afzender?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde gegevens.

    Nu heb ik voor u een klacht aangemaakt dat deze zending beschadigd en leeg is aangekomen. Dit zal met de verantwoordelijke postbode worden besproken. Dit zal intern worden opgepakt en daarom zult u hier verder geen bericht over ontvangen.

    U kunt het beste contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Son
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen