Klacht POSTNL: ik heb een tack en trace nummer en pakket is afgeleverd maar niet op het goede adres

Rinus

pakket uit china is volgens de tracking LO717963974CN afgeleverd in NLNLAMSA. Van PostNL nog geen 3s track en trace ontvangen en status blijft onbekend, waarschijnlijk verkeerd geleverd en van afzender nog steeds niks gehoord na herhaaldelijk vragen waar pakket dan wel is afgeleverd.het goede adres is : Rinus Dekker Zandstraat 8 4551LH
Sas van Gent

op zoeken waar pakket is afgeleverd en op het juiste adres afleveren of aangeven waar het dan wel is geleverd

Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Ik zie dat het pakketje is bezorgd op 1 februari, maar het geadresseerde adres niet overeenkomt met uw adres. Wegens privacy wetgevingen mag ik u helaas niet het adres geven waar dit pakket af is geleverd. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing over dit pakket.

Rinus
De post nl wil niet zeggen waar ze mijn pakket afgeleverd heeft, omdat het niet verzekerd was, uit privesie overweging maar ze kunnen er ook zelf achteraan gaan bij de ontvanger en de afzender,daar moet ik het maar vragen volgens postnl,die reageert niet van uit China dus weg geld en spullen