Klacht POSTNL: ik heb een tack en trace nummer en pakket is afgeleverd maar niet op het goede adres

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 424988
Gebruiker
Rinus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket uit china is volgens de tracking LO717963974CN afgeleverd in NLNLAMSA. Van PostNL nog geen 3s track en trace ontvangen en status blijft onbekend, waarschijnlijk verkeerd geleverd en van afzender nog steeds niks gehoord na herhaaldelijk vragen waar pakket dan wel is afgeleverd.het goede adres is : Rinus Dekker Zandstraat 8 4551LH
Sas van Gent

De oplossing

op zoeken waar pakket is afgeleverd en op het juiste adres afleveren of aangeven waar het dan wel is geleverd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Ik zie dat het pakketje is bezorgd op 1 februari, maar het geadresseerde adres niet overeenkomt met uw adres. Wegens privacy wetgevingen mag ik u helaas niet het adres geven waar dit pakket af is geleverd. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing over dit pakket.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rinus
Datum
Uiteindelijke oplossing
De post nl wil niet zeggen waar ze mijn pakket afgeleverd heeft, omdat het niet verzekerd was, uit privesie overweging maar ze kunnen er ook zelf achteraan gaan bij de ontvanger en de afzender,daar moet ik het maar vragen volgens postnl,die reageert niet van uit China dus weg geld en spullen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen