Klacht POSTNL: Ik heb een track en trace code van post nl en post nl kan m niet traceren, mijn pakket is weg.

Klachtnummer
# 624069
Gebruiker
Ber10e
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een pakket met track en trace code en post nl zegt dat ie kwijt is

Gewenste oplossing

Dat post nl gaat bellen met de locatie (van hunzelf) waar hij als laatste is gesignaleerd. Het heet niet voor niets track en trace. Misschien staat hij bij lost and found. Post nl weet alles van het pakket want het verzendlabel is via marktplaats gegaan.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Zoals telefonisch besproken is er navraag gedaan naar uw zending. De uitkomst van de navraag heb ik u telefonisch toegelicht.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen