Opgelost door POSTNL: Ik heb geen pakket ontvangen , maar volgens de pakket status is het al afgeleverd.

PoesPoes

Pakket status bezorgd, maar niks ontvangen

Ik wil dat postNL mijn aankoopkosten en bezorgkosten vergoedt, óf mijn pakket vindt, en alsnog bij mij bezorgt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u uw zending niet heeft ontvangen. Sorry hiervoor, ik snap dat u hier meer over wilt weten. Tot mijn spijt kon ik u telefonisch niet bereiken waardoor ik u hier informeer.

Volgens onze track & trace-gegevens is de zending op 2 juli via de brievenbus bezorgd op het opgegeven adres.

Mijn advies is om bij buren en huisgenoten na te vragen of zij uw zending hebben aangenomen. Is dat niet het geval?

Neem dan contact op met de afzender. Hopelijk kunt u met elkaar tot een oplossing komen. We zouden u natuurlijk graag zelf verder helpen. Maar bij een onverzekerde zendingen kunnen we helaas geen schadevergoeding bieden of een onderzoek starten.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.