Opgelost door POSTNL: Ik heb geen pakket ontvangen , maar volgens de pakket status is het al afgeleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 605624
Gebruiker
PoesPoes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket status bezorgd, maar niks ontvangen

Gewenste oplossing

Ik wil dat postNL mijn aankoopkosten en bezorgkosten vergoedt, óf mijn pakket vindt, en alsnog bij mij bezorgt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u uw zending niet heeft ontvangen. Sorry hiervoor, ik snap dat u hier meer over wilt weten. Tot mijn spijt kon ik u telefonisch niet bereiken waardoor ik u hier informeer.

    Volgens onze track & trace-gegevens is de zending op 2 juli via de brievenbus bezorgd op het opgegeven adres.

    Mijn advies is om bij buren en huisgenoten na te vragen of zij uw zending hebben aangenomen. Is dat niet het geval?

    Neem dan contact op met de afzender. Hopelijk kunt u met elkaar tot een oplossing komen. We zouden u natuurlijk graag zelf verder helpen. Maar bij een onverzekerde zendingen kunnen we helaas geen schadevergoeding bieden of een onderzoek starten.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen