Klacht POSTNL: Ik heb geen pakket ontvangen.

Klachtnummer
# 435436
Gebruiker
LeukeFruit#49
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket besteld en de heletijd kijk ik netjes naar de track and trace en volg ik het maar precies op de dag van bezorging (vandaag) staat er ineens dat het een retour pakket is en dat ie wordt terug gestuurd naar de afzender.

De oplossing

Ik wil dat jullie dit voor mij oplossen het pakket komt uit het buitenland en ik wil onnodige koste vermijden. Dus bezorg het pakket GEWOON.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u dit verwarrend vind en graag informatie ziet. Ik heb even voor u gekeken en zie dat er na de retour scan op 14 april nogmaals een scan is gemaakt, het lijkt er op dat deze weer terug komt. Ik raad u dan ook aan om de track & trace in de gaten te houden. Wellicht is de zending dichterbij dan verwacht!

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen