Klacht POSTNL: Ik heb geen pakket ontvangen.

LeukeFruit#49

Ik heb een pakket besteld en de heletijd kijk ik netjes naar de track and trace en volg ik het maar precies op de dag van bezorging (vandaag) staat er ineens dat het een retour pakket is en dat ie wordt terug gestuurd naar de afzender.

Ik wil dat jullie dit voor mij oplossen het pakket komt uit het buitenland en ik wil onnodige koste vermijden. Dus bezorg het pakket GEWOON.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u dit verwarrend vind en graag informatie ziet. Ik heb even voor u gekeken en zie dat er na de retour scan op 14 april nogmaals een scan is gemaakt, het lijkt er op dat deze weer terug komt. Ik raad u dan ook aan om de track & trace in de gaten te houden. Wellicht is de zending dichterbij dan verwacht!