Klacht POSTNL: ik heb mijn brievenbuspakketje niet ontvangen!

Klachtnummer
# 23741
Gebruiker
Ienepien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb zelf een onlangs besteld pakketje niet ontvangen!

Daarbij komt dat ik ook zelf een brievenbuspakketje naar een ander persoon heb gestuurd wat ook niet is aangekomen!!

TNT hoe zit het hiermee????
IK heb Zelf dus een pakketje niet ontvangen en een door mij verzonden pakketje is ook niet bij de persoon aangekomen.


De oplossing

Pakketje naar mij toezenden

+ pakketje voor mijn klant verzenden!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Marose Wisse,Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat een aan u verstuurd pakket niet is aangekomen. Het spijt mij dit te horen. Graag zou ik van u willen vernemen of dit ook een brievenbuspakket is, of een pakket met een barcode.
    Betreft dit een pakket met barcode, dan zou ik deze graag van u ontvangen.
    Graag hoor ik van u.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL KlantenserviceMet vriendelijke groet

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen