Opgelost door POSTNL: Ik heb verhuisservice aangevraagd die in mijn postnl account niet te vinden is. En niemand die helpt

sad Opgelost
Gebruiker1629897678

ze helpen me niet. ik kan geen nummer vinden. Heb hier al eerder een klacht geplaats., Digitale medewerker Daan begrijpt me niet. Ik heb verhuisservice aangevraagd die in mijn postnl account niet te vinden is.

ik wil dat mijn verhuisservice in mijn account staat

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u desondanks uw eerdere klacht, nog steeds niet kunt inloggen in de digitale omgeving van de Verhuisservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag geef ik nog een korte samenvatten van ons telefoongesprek.

Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd hoe u kunt inloggen in het digitale dashboard van de Verhuisservice. Gelukkig is dit eindelijk gelukt. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Gebruiker1629897678
Ik kreeg een link gestuurd