Opgelost door POSTNL: Ik heb verhuisservice aangevraagd die in mijn postnl account niet te vinden is. En niemand die helpt

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 555834
Gebruiker
Gebruiker1629897678
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ze helpen me niet. ik kan geen nummer vinden. Heb hier al eerder een klacht geplaats., Digitale medewerker Daan begrijpt me niet. Ik heb verhuisservice aangevraagd die in mijn postnl account niet te vinden is.

De oplossing

ik wil dat mijn verhuisservice in mijn account staat

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u desondanks uw eerdere klacht, nog steeds niet kunt inloggen in de digitale omgeving van de Verhuisservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag geef ik nog een korte samenvatten van ons telefoongesprek.

    Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd hoe u kunt inloggen in het digitale dashboard van de Verhuisservice. Gelukkig is dit eindelijk gelukt. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1629897678
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg een link gestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen