Klacht POSTNL: Ik kan het niet achterhalen waar het blijft, maar wil wel graag het pakket ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402021
Gebruiker
ElHupeke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verwacht een pakket uit China.
Bij track & trace staat:
Wait for customer pickup

2019-11-07 21:05:00 [NL,AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE]

PostNL gebeld, maar kunnen het pakket niet vinden, maar verzender geeft aan dat het geleverd is. Ik zie dat het in Amsterdam is blijven liggen.

Kunt u deze alsnog opsturen?

De oplossing

Kunt u het pakket door sturen ?
Ik heb andere pakketten wel ontvangen. Deze lijkt te blijven steken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag hebt over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Pakketten uit het buitenland die een track & trace code hebben die begint met een U, gaan in Nederland verder als briefpost. De U staat dan ook voor "untracked" en is binnen Nederland helaas niet te volgen. Dat betekent dat ik ook niet uit kan zoeken waar uw zending gebleven is. Mocht het te lang duren, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ElHupeke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Het pakket is bij PostNL in Amsterdam volgens track & trace aangekomen. Daar kunnen ze het zelf niet meer traceren, maar verzender geeft aan dat PostNL deze ontvangen heeft. PostNL doet nu niets. Ik vind dat PostNL hier achteraan moet. Of er is nu iemand bij PostNL die mijn pakketje heeft......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen