Klacht POSTNL: Ik kan het niet achterhalen waar het blijft, maar wil wel graag het pakket ontvangen.

# 402021
ElHupeke

Ik verwacht een pakket uit China.
Bij track & trace staat:
Wait for customer pickup

2019-11-07 21:05:00 [NL,AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE]

PostNL gebeld, maar kunnen het pakket niet vinden, maar verzender geeft aan dat het geleverd is. Ik zie dat het in Amsterdam is blijven liggen.

Kunt u deze alsnog opsturen?

Kunt u het pakket door sturen ?
Ik heb andere pakketten wel ontvangen. Deze lijkt te blijven steken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag hebt over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Pakketten uit het buitenland die een track & trace code hebben die begint met een U, gaan in Nederland verder als briefpost. De U staat dan ook voor "untracked" en is binnen Nederland helaas niet te volgen. Dat betekent dat ik ook niet uit kan zoeken waar uw zending gebleven is. Mocht het te lang duren, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

ElHupeke
Geen. Het pakket is bij PostNL in Amsterdam volgens track & trace aangekomen. Daar kunnen ze het zelf niet meer traceren, maar verzender geeft aan dat PostNL deze ontvangen heeft. PostNL doet nu niets. Ik vind dat PostNL hier achteraan moet. Of er is nu iemand bij PostNL die mijn pakketje heeft......