Klacht POSTNL: Ik kan mijn pakket niet traceren.

joris128

Ik moet een pakket ontvangen van UPS, ik weet dat het op 2 Augustus is overgedragen aan PostNL, maar ik heb daarna geen track & trace nummer gekregen van PostNL, het nummer wat ik van UPS gekregen heb werkt niet bij PostNL. Het nummer van UPS is: 802335920693013873

Een tracking nummer wat werkt bij postnl of de huidige status van mijn pakket

Geachte heer/mevrouw Stroo,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht en dat u deze tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt. Graag informeer ik u hierover.

Helaas is het niet mogelijk om een pakket in ons syteem te zoeken met de code die u meestuurt. Deze codes gebruiken wij niet. Mocht u een code hebben die lijkt op AA123456789BB, dan ontvang ik deze graag op een reactie op dit bericht. Mocht u geen code hebben die hier op lijkt, dan zal uw pakket waarschijnlijk via briefpost verder gaan binnen Nederland. In dat geval is het pakket hier niet te volgen. het is ook een mogelijkheid dat een andere postorganisatie uw pakket binnen Nederland gaat bezorgen.

Thera
    PostNL