Opgelost door POSTNL: Ik kan mijn pakket niet traceren

content Opgelost
Margot

Ik heb de track en trace code van een pakket (aangetekend) naar de Verenigde Staten gescand. Hij herkent de code maar kan het pakket niet vinden.

Ik wil graag zeker weren dat het pakket onderweg is naar de VS

Ik snap inderdaad dat u hier graag een update over wilt aangezien de Track & Trace niet goed lijkt te werken. IN ons normale Track & Trace systeem waar ik normaal alles na kan kijken lijkt hij helaas ook niet goed te werken. Ik heb de code even door een ander systeem van ons gegooid en heb daar gelukkig wel informatie terug kunnen vinden. De zending is op 6 mei naar het land van bestemming gestuurd. Er is wel wat vertraging in de internationale verzending. Dus ik weet helaas niet precies wanneer het daar aan zal komen.

Margot
Gecontroleerd of het pakket is verzonden. Ik kan het pakjet nog steeds niet volgen wat wel raar is