Klacht POSTNL: ik kan mijn poststuk niet bekijken

ik kan miijn zogenaamde poststuk met te weinig port niet bekijken,ik wil dit post stuk graag terug hebben

ik kan mij niet herineren dat ik te weinig port heb betaald,of moet het zijn dat de post zegel tijdens het stransport er af is gegaan

Geachte heer Ekkel,Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, maar dat u eigenlijk niet weet om welk poststuk het gaat. Dit is natuurlijk vervelend en ik geef u hier dan ook graag duidelijkheid over.Ik heb naar aanleiding van de betaalcode het desbetreffende poststuk bekeken en het gaat om een poststuk dat u rond 19 december (waarschijnlijk een kerstkaart) ontvangen zou moeten hebben. Het gaat om een normale envelop, maar helaas is de afzender niet bekend. Als deze bij ons bekend is, dan sturen we de portokaart natuurlijk naar hem of haar, omdat dit degene is die te weinig heeft gefrankeerd. Omdat de afzender niet bekend is, vragen we u om als nog de portokosten te voldoen.Het gaat om een envelop van 9 gram, waarop één postzegel geplakt had moeten worden, echter is er geen postzegel geplakt. De missende postzegel (à € 0,60 in 2013) wordt dan berekend, plus administratiekosten à € 1,20. Dit samen maakt het nog te betalen bedrag van € 1,80. Wij vragen u om deze portokosten alsnog te voldoen.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag van u.Met vriendelijke groet,
    Gerie