Klacht POSTNL: Ik kan nergens meer aangetekende post kwijt!

Tanja

Medio februari sluit Mado in Utrecht Oost, daarmee verdwijnt ook het enige businesspoint van PostNL in Utrecht Oost. Ik kan nu dus nergens meer mijn aangetekende post en pakketpost met bestemming "wereld" kwijt. De enige zogenaamde optie is de PLUS op de Voorstraat. Deze is niet bereikbaar met de auto (binnenstad) en je kunt je fiets er ook niet kwijt. Nu al kan de PLUS de toestroom van pakketpost nauwelijks aan.
Met het verdwijnen van alweer een businesspoint is de dienstverlening en dekking die PostNL behoort te leveren is echt onder de maat, ik vind dit niet acceptabel. Het levert mij ook echte problemen op, hoe kan ik mijn post op de gewenste manier op de juiste bestemming krijgen? Ik heb PostNL hierover meerdere keren benaderd, maar ik krijg geen reactie.

Businesspoint PostNL in Utrecht Oost, actieve opstelling van PostNL. Graag initiatief om dit probleem op te lossen

Geachte mevrouw Koolen,Ik vind het jammer voor u dat uw vertrouwde inleverpunt zal gaan verdwijnen. Helaas kan ik hieraan niet doen voor u. Wel wil ik u doorverwijzen naar onze zakelijke collega's. Wellicht kunnen zij u hierover meer vertellen. Contactgegeven vindt u via de volgende link: http://www.postnl.nl/klantenservice/.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL
    Tanja
    Tja, dit is dus weer va het kastje naar de muur. Ik heb al meerdere malen via de klantenservice op de website van PostNL contact opgenomen. Men laat gewoon niets van zich horen. Bovendien ben ik geen zakelijke klant maar een consument die vaak aangetekende post verstuurt. Graag ontvang ik een zinnig antwoord.
    Geachte mevrouw Koolen,
    Ik vrees dat het meest zinnige antwoord dat ik u kan geven is dat er geen verandering aan deze zaak gebracht kan worden. Mijn excuses voor uw ongemak.
    Met vriendelijke groet,Jens
    Klantenservice PostNL
    Tanja
    Dit is natuurlijk geen oplossing. Volgens mij heeft PostNL een wettelijke taak in het aanbieden van een dekkend netwerk aan locaties waar je post aan kunt bieden, niet alleen brievenbuspost maar ook aangetekende post en pakketten met diverse bestemmingen. Dit zijn toch ook diensten die PostNL verkoopt? Dan moet het toch ook mogelijk zijn om deze poststukken aan te bieden? Als er in een stad als Utrecht geen lokaties meer zijn waar dit kan, vraag ik me af of PostNL van particuliere klanten af wil