Klacht POSTNL: Ik kreeg sinds maart geen post meer.

Joshuadanielgeorge

Wij hebben al een aantal maanden geen post binnen gekregen.
We wachten op verjaardagskaarten (inclusief geld), medische brieven en standaard post van familie en vrienden.

Ondertussen hebben we al een aantal keer een gesprek gehad met de postbode en geeft hij aan dat hij pas sinds maart aan ons huis bezorgd en dat het probleem niet bij hem ligt. Echter, is dit al sinds maart gaande.

Door dit probleem hebben we al een aantal keer een boete gekregen wegens het niet betalen van facturen, niet nakomen van afspraken (i.e. de tandarts) en langs de buren en overburen moeten gaan om elkaars post te zoeken.

Ik wil graag een andere postbode

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van brievenbuspost op uw adres. U geeft aan dat u sinds maart 2020 problemen heeft met het ontvangen van post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is een kwalijke zaak dat u al zo lang problemen met de bezorging van brievenbuspost ervaart. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik wil uw melding graag doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling, zodat intern gekeken kan worden of er sprake is van een structureel probleem en hiervoor eventueel een oplossing gevonden kan worden.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat de post via PostNL is verzonden (dit kunt u bij de afzender(s) navragen);
    - hoeveel poststukken u mist;
    - op welke datum(s) de missende poststukken verzonden zijn;
    - waar de poststukken vandaan komen (binnen- of buitenland);
    - de namen van de afzenders van de missende post.