Klacht POSTNL: Ik kreeg sinds maart geen post meer.

Klachtnummer
# 477794
Gebruiker
Joshuadanielgeorge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben al een aantal maanden geen post binnen gekregen.
We wachten op verjaardagskaarten (inclusief geld), medische brieven en standaard post van familie en vrienden.

Ondertussen hebben we al een aantal keer een gesprek gehad met de postbode en geeft hij aan dat hij pas sinds maart aan ons huis bezorgd en dat het probleem niet bij hem ligt. Echter, is dit al sinds maart gaande.

Door dit probleem hebben we al een aantal keer een boete gekregen wegens het niet betalen van facturen, niet nakomen van afspraken (i.e. de tandarts) en langs de buren en overburen moeten gaan om elkaars post te zoeken.

De oplossing

Ik wil graag een andere postbode

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van brievenbuspost op uw adres. U geeft aan dat u sinds maart 2020 problemen heeft met het ontvangen van post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is een kwalijke zaak dat u al zo lang problemen met de bezorging van brievenbuspost ervaart. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik wil uw melding graag doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling, zodat intern gekeken kan worden of er sprake is van een structureel probleem en hiervoor eventueel een oplossing gevonden kan worden.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat de post via PostNL is verzonden (dit kunt u bij de afzender(s) navragen);
    - hoeveel poststukken u mist;
    - op welke datum(s) de missende poststukken verzonden zijn;
    - waar de poststukken vandaan komen (binnen- of buitenland);
    - de namen van de afzenders van de missende post.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen