Klacht POSTNL: Ik krijg al weken geen A.H folder meer in de brievenbus

Jaap onno

Ik krijg al weken geen A.H folder meer in de brievenbus

Dat de folder gewoon weer netjes bezorgt woord

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de Albert Heijn folder. U geeft aan deze al een paar weken niet te hebben ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u deze folder wel graag wilt ontvangen. Ik kan daarom een klacht voor u indienen, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

* Sinds wanneer ontvangt u de folder van de Albert Heijn niet meer?

* Uw e-mailadres

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.