Klacht POSTNL: Ik krijg een mail dat de post niet kon worden bezorgd, terwijl ik gewoon op het afleveradres aan het

Klachtnummer
# 374963
Gebruiker
Startbaan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer / mevrouw,

Wat een onzin.
Ik ben op dit moment gewoon op het adres waar het pakket moet worden bezorgd.
Er heeft niemand aangebeld, ik zit namelijk naast de bel / telefoon.

Jullie bezorger is een leugenaar!

Groetjes,

John Vullings Directeur
De Startbaan
Schandeloseweg 1C
5941 CP Velden
T 077-4721650 | VOIP 5413


Van: PostNL
Verzonden: dinsdag 2 juli 2019 17:51
Aan: John Vullings
Onderwerp: Bezorgpoging niet geslaagd

Deze e-mail hoort verzonden te zijn met afzendadres noreply@notificatie.postnl.nl. Het laatste deel van het e-mailadres eindigt altijd met postnl.nl. Controleer dit altijd goed.
Als u deze e-mail niet goed kunt lezen, klik dan hier voor de webversie.






Uw pakket is onderweg



Geachte heer/mevrouw,
We hebben uw pakket vandaag niet bij u kunnen bezorgen.
We komen binnenkort opnieuw bij u langs.


Nieuw bezorgmoment:
Morgen 03 juli
16.45 - 19.15 uur
Bezorgadres:
Schandeloseweg 1 C
5941CP VELDEN


Afzender:
Credu.nl
Barcode:
3SMYPA776915859



Komt het nieuwe bezorgmoment niet uit?
Dan kunt u op Track & Trace tot 22.00 uur aangeven waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen.

Bezorgmoment wijzigen




Met vriendelijke groet,

Het team van PostNL




Heeft u even? Wat vindt u van deze e-mail?





Download de app van PostNL








© PostNL | Privacybeleid | Algemene voorwaarden | Klantenservice




Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Antwoorden naar de afzender van dit bericht worden helaas niet verwerkt.
Kijk uit voor Phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar uw privégegevens. Typ https://www.postnl.nl/phishing in de adresbalk van uw browser om te lezen hoe u Phishing herkent en voorkomt.


De oplossing

Zorgen dat ze hun werk naar behoren uitvoeren en geen leugens verkondigen over het niet kunnen bezorgen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur dit pakket niet bij u heeft aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u tevens geen bericht van de chauffeur in de brievenbus gevonden?

    - Werkt uw deurbel naar behoren? (Dit hoef ik enkel in de klacht te vermelden indien u wel een briefje heeft ontvangen)

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Startbaan
    Datum
    Beste Klantenservice,

    Wij hebben géén briefje ontvangen in onzebrievenbus en onze bel werkt naar behoren. Sterker nog: wanneer er wordt aangebeld zie ik op mijn computerscherm wie er voor de deur staat.
    Het is de afgelopen weken minstens 4 x gebeurd dat wij op een zending zaten te wachten waarvan we later bij toeval hoorden dat het pakket bij het Postagentschap (Jan Linders in Velden lag). Dat was o.a. het geval met kaartjes voor het schoolreisje naar de Efteling, een pakketje van Credu en nog twee pakketten.
    Ik heb het sterke vermoeden dat de bezorger aan het eind van de dag denkt "er zal wel niemand meer zijn op school dus rij ik rechtstreeks naar het postagentschap". Dat verklaart namelijk waarom de pakketjes daar liggen en er geen briefje "niemand thuis" in onze brievenbus ligt.

    John Vullings
    directeur De Startbaan.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor de informatie.

    Ik heb de klacht voor u ingediend, zodat dit wordt besproken met de bezorger. Het is spijtig om te horen dat dit niet de eerste keer is. Mocht dit onverhoopt nogmaals voorkomen, dan vernemen wij dit graag van u. Op deze manier kunnen wij passende actie ondernemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?