Opgelost door POSTNL: Ik krijg geen antwoord van DAAN op mijn klacht.

content Opgelost
S.I. Ligthart

Een aangetekend verzonden pakket dat ik op 18 mei 2020 naar Italië stuurde is niet aangekomen. Dit probleem plaatste ik vandaag op de site van PostNL bij DAAN. Het antwoord is: "Ik heb de volgende code herkend. Klopt dit?" Als ik JA invul blijft het antwoord van DAAN met de vraag steeds terugkomen.

Dat er met mij contact opgenomen wordt welke stappen ik moet ondernemen zodat ik de verzekerde waarde van de zending vergoed kan krijgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat uw pakket tot op heden niet bij de geadresseerde in Italië is aangekomen en dat u er met Daan niet uitgekomen bent. Onze chatbot wordt steeds slimmer, maar soms kan dit inderdaad gebeuren. Omdat het pakket te lang onderweg is wil ik graag een onderzoek voor u opstarten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Mocht u dit nog niet hebben gedaan, wil ik u verzoeken om bij de geadresseerde zelf na te vragen of het inderdaad nog niet is aangekomen. Soms is het pakket er al en is dit nog niet in de status te zien.

- Wat is uw e-mail adres?

Mijn e-mailadres is: si.ligthart@tele2.nl
    Het pakket dat ik op 18 mei 2020 aangetekend opstuurde is nog steeds niet aangekomen bij Silvia Ligthart in Italië op het adres: 4 Campo dei Fiori,
    21056 Induno/Olona. De barcode is: 3SKAAG0263927.
    Met vriendelijke groeten,
    Sibylla I. Ligthart
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met daarin een link naar een webformulier waar u aanvullende informatie kunt doorgeven. Zodra deze informatie bij ons binnen is, wordt er binnen 12 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van het onderzoek naar uw pakket.