Klacht POSTNL: Ik krijg geen berichten van postnl hoe het verder staat met mijn pakket

Ceyda23

Ik heb een tas besteld uit het buitenland, ik kreeg een bericht van post nl dat ik meer informatie moest geven over mijn pakketje, heb ik dus gedaan. Nu 2 dagen verder en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen hoe het ligt met mijn pakketje. Ik heb hem nodig voor zaterdag dus zou ik heel graag willen weten wat er mee gaat gebeuren.

Verdere informatie over mijn pakket, of ik hem nog krijg geleverd

Geachte mevrouw Kasti,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland heeft besteld en dat deze nog steeds bij onze afdeling voor inklaring ligt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat we de gevraagde info nog niet hebben ontvangen. Zou u nogmaals het formulier willen invullen via www.postnl.nl/bva ? Mocht er dan na 4 werkdagen geen verandering in de track en trace te zien zijn dan kan er een melding ingediend worden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Jurgen