Klacht POSTNL: Ik krijg geen doeltreffend contact met Postnl over pakketje.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 295730
Gebruiker
ElisabethvdH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al vanaf 18 februari contact te krijgen met Postnl omdat er een pakketje uit het buitenland is aangekomen. Dat pakketje moet volgens brief van Postnl eerst naar de douane. Wij willen weten wie de afzender is omdat we niets besteld hebben en omdat we niets verwachten.
Ik kom bij Post met geen mogelijkheid verder dan een 0900 nummer dat me doorverwijst naar een mailadres en retour. Ik zit nu al in de zoveelste ronde van "het kastje naar de muur"en ik ben helemaal klaar met de handelwijze van Postnl. Vanaf 14 maart wordt het pakketje vernietigd of teruggestuurd naar afzender. Misschien wel terug naar een vluchtelingengezin uit/in Syrië.

De oplossing

Doeltreffend contact met Postnl en niet via het 09000990 nummer of via het BCA mailadres.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van der Hagen,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat u een zending verwacht uit het buitenland echter weet u niet van wie het afkomstig is. U heeft tevens contact gehad via onze klantenservice, echter bent u via die weg niet verder gekomen. Graag informeer ik u hierover.

    Ik heb de scangegevens van het betreffende pakket bekeken en het blijkt te zijn geadresseerd aan een ander adres. In verband met privacy mag ik dat adres niet geven, maar het is wel in de zelfde woonplaats. Ik vermoed dat de brief per ongeluk bij u terecht is gekomen. Uiteraard excuses voor de verwarring die hierdoor is ontstaan.

    Mocht u opnieuw contact met onze klantenservice willen opnemen, kunt u ook altijd contact opnemen via bijvoorbeeld chat of via social media. Via de volgende link kunt u de contactgegevens vinden: http://bit.ly/2G46hoT

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ElisabethvdH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bij de aangeboden oplossing word ik opnieuw verwezen naar de route waar ik over geklaagd heb omdat ik van het kastje naar de muur werd (en dus opnieuw word) gestuurd. Ik wilde POSTnl uitleggen dat ik als vrijwilliger van Vluchtelingenwerk dit gezin begeleid en dat het pakket inderdaad op een andere naam en adres betrekking heeft, maar dat de ontvangende familie nauwelijks Nederlands spreekt en dat ze om die reden gevraagd hebben of ik e.e.a. zou kunnen achterhalen. Dat lukt me dus helaas opnieuw niet. Ik kom geen stap verder en daarom moet POSTnl doen wat ze in deze situatie zegt te moeten doen: terugsturen of vernietigen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen