Klacht POSTNL: Ik krijg geen doeltreffend contact met Postnl over pakketje.

sad Niet opgelost
ElisabethvdH

Ik probeer al vanaf 18 februari contact te krijgen met Postnl omdat er een pakketje uit het buitenland is aangekomen. Dat pakketje moet volgens brief van Postnl eerst naar de douane. Wij willen weten wie de afzender is omdat we niets besteld hebben en omdat we niets verwachten.
Ik kom bij Post met geen mogelijkheid verder dan een 0900 nummer dat me doorverwijst naar een mailadres en retour. Ik zit nu al in de zoveelste ronde van "het kastje naar de muur"en ik ben helemaal klaar met de handelwijze van Postnl. Vanaf 14 maart wordt het pakketje vernietigd of teruggestuurd naar afzender. Misschien wel terug naar een vluchtelingengezin uit/in Syrië.

Doeltreffend contact met Postnl en niet via het 09000990 nummer of via het BCA mailadres.

Geachte heer/mevrouw Van der Hagen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat u een zending verwacht uit het buitenland echter weet u niet van wie het afkomstig is. U heeft tevens contact gehad via onze klantenservice, echter bent u via die weg niet verder gekomen. Graag informeer ik u hierover.

Ik heb de scangegevens van het betreffende pakket bekeken en het blijkt te zijn geadresseerd aan een ander adres. In verband met privacy mag ik dat adres niet geven, maar het is wel in de zelfde woonplaats. Ik vermoed dat de brief per ongeluk bij u terecht is gekomen. Uiteraard excuses voor de verwarring die hierdoor is ontstaan.

Mocht u opnieuw contact met onze klantenservice willen opnemen, kunt u ook altijd contact opnemen via bijvoorbeeld chat of via social media. Via de volgende link kunt u de contactgegevens vinden: http://bit.ly/2G46hoT

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

ElisabethvdH
Bij de aangeboden oplossing word ik opnieuw verwezen naar de route waar ik over geklaagd heb omdat ik van het kastje naar de muur werd (en dus opnieuw word) gestuurd. Ik wilde POSTnl uitleggen dat ik als vrijwilliger van Vluchtelingenwerk dit gezin begeleid en dat het pakket inderdaad op een andere naam en adres betrekking heeft, maar dat de ontvangende familie nauwelijks Nederlands spreekt en dat ze om die reden gevraagd hebben of ik e.e.a. zou kunnen achterhalen. Dat lukt me dus helaas opnieuw niet. Ik kom geen stap verder en daarom moet POSTnl doen wat ze in deze situatie zegt te moeten doen: terugsturen of vernietigen