Klacht POSTNL: Ik krijg te weinig informatie. Het duurt te lang.

Klachtnummer
# 299464
Gebruiker
Tgvedder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket CC064741376NL is op 29-01-2018 aangekomen in de Verenigde Staten en wordt maar niet bezorgd. Ik heb diverse malen gebeld met de klantenservice, maar er komt geen reactie.

De oplossing

Ik wil de status weten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Vedder,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u tot op heden nog niets heeft vernomen over uw pakket naar de Verenigde Staten. Graag informeer ik u hierover.

    Volgens mijn gegevens is er inmiddels een navraagformulier naar ons retour gezonden, echter is dit nog niet in behandeling genomen. Ik heb het daarom doorgezet maar onze onderzoeksafdeling en zij zullen binnen een werkdag contact met u opnemen over de verdere afhandeling. Hopelijk komt er zo snel meer duidelijkheid over deze zending.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen