Klacht POSTNL: Ik krijgt veel pakketjes van aliexpress niet.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 600175
Gebruiker
Loetje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Van de 7 bestelling bij aliexpress heb ik er maar 3 ontvangen. Volgens track en trace zijn ze allemaal door de douane heen en liggen ze bij postnl. Nu heb ik gelezen dat je op marktplaats ongeopende pakketjes kan kopen. Liggen mijn pakketjes daar ? verkoopt postnl gewoon hele partijen door?
Scheelt weel veel werk en kosten. Klantenservice kan me niet helpen en zegt neem maar contact op met de verstuurder. Voor mij is postnl nl. Het ergste bedrijf wat ik ken en zal zelf nooit wat met hun versturen.

Gewenste oplossing

Mijn spullen waar ik voor betaald heb geleverd krijgen.
Geboden oplossing
Zoals beschreven door postnl kunnen ze mij niet vertellen waar ze zijn. Het enige wat ik kan doen is bij de verkoper mijn geld terug vragen. Ik hoop dat postnl in de toekomst toch beter hun best doen en zuiniger zijn met de spullen van hun klanten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw importpakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat in ons systeem geen gegevens over deze zendingen bekend zijn. Dit betekent dat de zendingen in Nederland niet traceerbaar zijn. Daarom heb ik u geadviseerd om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Bij onduidelijkheden of te lange overkomstduur, kan alleen de afzender als opdrachtgever bij de eigen postorganisatie een onderzoek laten opstarten. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen