Klacht POSTNL: Ik moest van post nl naar 4 verschilende adresen geweest en toch kreeg niks

Orna

Ik heb een bericht over een pakket om op te halen met een adres. Ik ging naar het adres toen bleek het dat het adres niet goed is en ik moest naar een andere adres. Die was ook niet de juiste. Ik heb post nl gebeld. De medewerken heeft me met de barcode weer het adres gezocht en heeft me naar een derde adres verstuurd. Die was zojuist weer niet de juiste adres. Ik heb post nl weer gebeld ...de medewerken van post nl zei dat zij probeerde hat kantoor van postnl waar mijn pakket staat te bereiken maar zij kan ze niet te pakken en zij kan me niet helpen. Ze zei dat ik moest de volgende dag bellen.
Ik wil dat de pakket wordt nu naar mijn adres bezorgd. 4 verschilende adressen is meer dan genoeg.

Geachte heer/mevrouw Zukerman,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u bij vier verschillende adressen bent geweest en nog steeds uw pakket niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Allereerst mijn excuses hiervoor.

Om de status en gang van zaken voor u te kunnen controleren ontvang ik graag de track&trace code van het betreffende pakket. Wilt u deze nog toesturen? Kunt ook aangeven bij welke locaties u bent geweest? Alvast bedankt.

In afwachting van uw reactie,

Tamar