Klacht POSTNL: Ik moet betalen als postnl een pakket kwijt maakt
Details
Klacht
Ik heb een pakket afgegeven bij postnl, daarvan is bewijs. En sindsdien is mijn pakket niet meer vindbaar. Iemand bij postnl heeft nu dus mijn artikel. Nu zegt postnl dat ze alleen betalen als ik 't verzekerd verstuurd had. Dit vind ik zo vreemd. Verzekerd versturen doe ik als ik wil dat mijn pakket heel overkomt. Nu heeft postnl een pakket van mij in bezit en zegt doodleuk; we betalen je er alleen voor als je het verzekerd hebt. Dat vind ik een vorm van diefstal eerlijk gezegd. Zeer slechte dienstverlening. Ik vind dat als postnl mijn pakket kwijt maakt, zij ervoor moeten betalen. Laten zij zich verzekeren tegen het kwijt maken van artikelen.Gewenste oplossing
ik zou willen dat postnl de inhoud van het pakket vergoedt- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.