Klacht POSTNL: Ik ontvang geen brieven

Mirabia

Ik ontvang geen brieven thuis.

Ik wil graag mijn brieven bij mij thuis ontvangen en niet bij de buren. Heb zo vaak dwangbeval gekregen en incasso vin dit niet meer normaal.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Van welke afzender(s) mist u post?
    - Wanneer had u deze post verwacht?
    - Op welke datum is uw post voor het laatst verkeerd bezorgd?
    - Op welk adres is uw post toen verkeerd bezorgd?
    - Was de post bezorgd door PostNL? Onze post is te herkennen aan een PostNL logo in de rechter boven hoek, en een oranje streepjescode in de rechter onder hoek.

Vriendelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Echter hebben we nog niet voldoende ontvangen om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvangen we nog antwoord op de volgende vragen:

- Op welk adres is uw post toen verkeerd bezorgd?
    - Op welke datum is uw post voor het laatst verkeerd bezorgd?

In afwachting van uw reactie verblijf ik.