Klacht POSTNL: Ik ontvang geen brieven

Klachtnummer
# 352889
Gebruiker
Mirabia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang geen brieven thuis.

De oplossing

Ik wil graag mijn brieven bij mij thuis ontvangen en niet bij de buren. Heb zo vaak dwangbeval gekregen en incasso vin dit niet meer normaal.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzender(s) mist u post?
    - Wanneer had u deze post verwacht?
    - Op welke datum is uw post voor het laatst verkeerd bezorgd?
    - Op welk adres is uw post toen verkeerd bezorgd?
    - Was de post bezorgd door PostNL? Onze post is te herkennen aan een PostNL logo in de rechter boven hoek, en een oranje streepjescode in de rechter onder hoek.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vriendelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Echter hebben we nog niet voldoende ontvangen om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvangen we nog antwoord op de volgende vragen:

    - Op welk adres is uw post toen verkeerd bezorgd?
    - Op welke datum is uw post voor het laatst verkeerd bezorgd?

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen