Klacht POSTNL: Ik ontvang post van een verkeerd adres nl. Bergstraat ipv Beugstraat

content Niet opgelost
Lindaergenis#96

Ik krijg al 2 jaar post van een adres Bergstraat in Rotterdam terwijl ik in de Beugstraar in Hoogvliet woon. De post wordt in de post app gescand en wordt door de postbezorger van Post.nl op de Beugstraat in de brievenbus gestopt. Ik bel regelmatig post.nl om een klacht in te dienen. Dan wordt er gevraagd of ik de verkeerd afgegeven post weer in de Postbus van Post.nl kan stoppen. Allereerst ben ik slecht ter been en staat de Postbus een paar straten verder. De post.nl bezorger heb ik al een paar gevraagd om de post niet in onze brievenbus te stoppen, maar schijnbaar kan hij niet lezen want hij blijft verkeerde post van de Bergstraat in onze brievenbus stoppen. Het irriteert mij zo erg dat ik nu van plan ben om het verkeerd bezorgde post weg te gooien terwijl er soms belangrijke brieven tussen zitten. Ik wil dat het probleem een keer na 2 jaar klachten bij post.nl te hebben ingediend wordt opgelost!!!

Het probleem oplossen zodat ik geen post meer van de Bergstraat Rotterdam op mijn deurmat aantref. Mijn adres is Beugstraat Hoogvliet en géén Bergstraat Rotterdam!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch besproken heb ik melding gemaakt van de onjuiste bezorging op uw adres bij de managers van de bezorgers in uw regio. Ook heb ik een melding uitgezet naar de afdeling verantwoordelijk voor de app van PostNL. Ik heb aangedrongen op maatregelen om dit vervelende probleem voor de toekomst te voorkomen. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Lindaergenis#96
De medewerker zal de managers die verantwoordelijk voor de postverwerking en de Post.nl app zijn op de hoogte brengen van het probleem en zo spoedig mogelijk oplossen. 09-05-2021 verkeerde post komt nog steeds in mijn app van post.nl. De postmedewerker stopt de verkeerde post niet meer in onze brievenbus dus de klacht is gedeeltelijk opgelost