Klacht POSTNL: Ik snap niet dat het word vast gehouden

Klachtnummer
# 442841
Gebruiker
Pakket
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een pakket besteld bij alliexpres maar het wordt vast gehouden door de douane ik weet niet wat is moet doen ik weet ook niet waarom ze mijn pakket vasthouden ik weet ook niet hoe lang het nog duurt help!

Gewenste oplossing

ik wil graag dat ze er voor zorgen dat. Ik mijn bestelling gewoon krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag meer informatie wilt over de status van uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. We doen ons uiterste best om alle zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen. Er is geen reden om ongerust te zijn want uw pakket is niet vastgehouden, maar moest verwerkt worden bij onze afdeling inklaringen. Volgens mijn informatie is het pakket vandaag bij u afgeleverd, ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen