Klacht POSTNL: Ik vind heel slecht zaak van POSTNL, dak ik niet in contact kan komen.

M. Ilgun

Op 12 juni 2020 heb ik een pakket verzonden (aangetekend) naar Iran - Tehran.
Pakket is niet aangekpomen bij de geadresseerde.

Ik kan POSTNL helemaal niet bereiken of helelmaal niet contact opnemen.

Ik vel naar dit nummer 088 - 22 555 55. Ik krijg te horen dat het nummer tijdelijk is niet in gebruik.

Ik heb begin juli 2020 online aan gegeven dat het is niet aangekomen.
Hierbij is mij medegedeeld dat er onderzoek gaat plaats vinden. Maar tot op heden heb ik helemaal niet gehoord.

Ik vind het werkelijk heel slechte zaak van POSTNL. Slechte zaak dat men niet in contact kan komen om iemand te spreken om wat informatie te kunnen krijgen.
Ik heb werkelijk zo een situatie niet verwacht van POSTNL.
Gelet op werkwijze van POSTNL, dan vergelijk ik het met een poost maatschappij / bedrijf in "Bangladesh, Afghanistan of Pakistan".

Ik wil nogmaals heel graag iemand kunnen spreken. Om informatie te kunnen krijgen met betrekking tot verzonden pakket naar Iran - Tehran.

Metin Ilgun
0653366561

Ik wil weten waar is mijn pakket terecht gekomen.

Als mijn pakket is kwijt, dan vraag ik kosten van inhoud en van verzenden.

Kosten inhoud Euro 439,-- (verzekerd tot Euro 500,--
Verzend kosten : Euro 88,30 (aangetekend, verzekerd tot Euro 500,-- en extra toeslag Euro 20,-- i.v.m. corona situatie).

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde in Iran. Verder geeft u aan teleurgesteld te zijn dat u ons niet rechtstreeks kunt bellen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Het klopt dat momenteel ons directe telefoonnummer niet in gebruik is. Op dit moment moeten klanten soms erg lang wachten wanneer ze onze Klantenservice bellen. Dat komt onder andere omdat er meer vragen dan gebruikelijk zijn door de hoge pakketvolumes sinds het begin van de coronamaatregelen. We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoord op veelgestelde vragen of kan onze chatbot Daan al veel vragen in één keer beantwoorden. En komt u er toch niet uit? Dan vindt u hier ook onze andere contactopties als bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen.

Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd, ik zie dat er inderdaad al een onderzoek is opgestart. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u uiterlijk 18 augustus bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

M. Ilgun
Ik vind niets de klachten afdeling. Klachtenafdeling is nog erger dan POSTNL. Klachtenafdeling doet niets anders dan een beficht vwrzenden: "is je klacht inmiddels opgelost"?