Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket bij de buren is afgeleverd, terwijl u zelf thuis was op dat moment. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Volgens de Track&Trace informatie is het pakket op uw adres afgeleverd. Als het pakket bij uw buren ligt kan ik deze daar niet vandaan laten halen om de zending alsnog bij u te laten bezorgen, hopelijk heeft u de zending inmiddels wel in uw bezit.
Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding op dit moment verder in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht door te kunnen geven over deze manier van afleveren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:
- In uw bericht geeft u aan dat de bezorger bij u aanbelde om aan te geven dat de zending bij de buren was bezorgd. Heeft u de bezorger gevraagd naar deze gang van zaken en gevraagd wat er precies gebeurd is? Is het mogelijk dat hij een vergissing heeft gemaakt en daarom bij u aanbelde om dit uit te leggen?
- Wat is uw e-mailadres?
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice