Klacht POSTNL: ik was gewoon thuis toch is mijn pakketje gewoon bij de buren afgeleverd en de bezorgen belde bij mi

kevinkessels

ik was gewoon thuis toch is mijn pakketje gewoon bij de buren afgeleverd en de bezorgen belde bij mij aan om te zeggen dat die bij de buren was bezorgd

zorgen dat het parket zo snel mogelijk bij mij komt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket bij de buren is afgeleverd, terwijl u zelf thuis was op dat moment. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de Track&Trace informatie is het pakket op uw adres afgeleverd. Als het pakket bij uw buren ligt kan ik deze daar niet vandaan laten halen om de zending alsnog bij u te laten bezorgen, hopelijk heeft u de zending inmiddels wel in uw bezit.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding op dit moment verder in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht door te kunnen geven over deze manier van afleveren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- In uw bericht geeft u aan dat de bezorger bij u aanbelde om aan te geven dat de zending bij de buren was bezorgd. Heeft u de bezorger gevraagd naar deze gang van zaken en gevraagd wat er precies gebeurd is? Is het mogelijk dat hij een vergissing heeft gemaakt en daarom bij u aanbelde om dit uit te leggen?
    - Wat is uw e-mailadres?