Opgelost door POSTNL: Ik was thuis, de bezorger heeft niet gewacht tot ik opendeed, het pakket is niet bezorgd.

content Opgelost
J.A.W.

Post.nl is in de fout gegaan. De pakketbezorger belde vanmorgen een keer aan, maar reageerde niet toen ik via de huistelefoon wilde opendoen. Even later bleek dat hij weer weg was en een "niet thuis" kaartje in de bus had gedaan. Ik zou het pakket nu moeten ophalen bij een agentschap, maar ik ben slecht ter been en telefonisch contact met de Klantenservice werkt niet, ik moest een kwartier wachten voor er werd gereageerd en vervolgens werd de verbidning verbroken... Geen idee hoe dit op te lossen.

Het pakket alsnog bezorgen.

J.A.W.
    Een buurman was zo vriendelijk aan te bieden het pakket voor mij op te halen . Dat doet echter niets af aan mijn klacht, die ik intussen ook via Facebook bij PostNL heb ingediend.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger alleen een briefje in uw brievenbus heeft gedaan en het pakket niet heeft aangeboden. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u inderdaad reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik ben blij om te vernemen dat uw buurman het pakket voor u heeft willen afhalen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.