Klacht POSTNL: Ik was thuis maar kreeg het bericht dat er niemand was.

S Bos

Ik ontving het bericht dat het pakket niet bezorgd kon worden omdat ik niet thuis zou zijn geweest terwijl wij wel thuis waren.
Mijn man zag de auto van post nl aankomen maar hij kwam niet aan de deur.
Wij dachten nog dat het dan voor iemand anders zou zijn. Ik heb nog speciaal extra geld betaald zodat het die avond bezorgd zou worden voor mijn zoon.

Mijn extra betaalde kosten terug en zsm alsnog bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat u een melding heeft ontvangen dat de bezorger u gemist heeft, terwijl u thuis was op dat moment. Dit is uiteraard absoluut niet de manier waarop uw pakket hoort te worden afgeleverd, mijn excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt kan ik de gang van zaken niet terugdraaien, ik zie dat het pakket de volgende dag alsnog bij u afgeleverd is. Omdat u de kosten voor avondbezorging aan de afzender heeft betaald raad ik u aan over deze kosten contact op te nemen met de verzender. Uw melding wil ik graag doorgeven aan de leidinggevende van de betreffende bezorger zodat hij/zij hierop aangesproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u voor de zekerheid controleren of de bel goed werkt?
    - Heeft de bezorger een bericht in uw brievenbus achtergelaten?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen en kunnen we deze informatie meenemen bij het melden van de klacht. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl