Klacht POSTNL: Ik was wel thuis en postnl had niks afgeleverd.

Klachtnummer
# 368737
Gebruiker
Aks
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was blijkbaar niet thuis toen de pakket was geleverd maar ik was er wel en er was niemand gekomen en niks op de camaras gezien en nu staat er dat ik het bij de postnl locatie kan afhalen maar moet 23 euro betalen omdat ze zeggen dat ik niet thuis was.?!

De oplossing

Ik wil weten waarom dat er staat dat ik niet thuis was en waarom ik nu 23 euro moet betalen om het op te halen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens heeft u een pakket uit het buitenland laten komen. Pakketten uit het buitenland waarbij inklaringskosten moeten worden betaald, worden rechtstreeks aangeboden bij een PostNL locatie en zullen niet bij u thuis worden aangeboden. Als u de status bekijkt via onze website: internationalparceltracking.com en daar de buitenlandse code invoert, kunt u de tracking informatie teruglezen. Hierbij kunt u ook zien dat de bezorger niet onderweg is geweest naar uw huisadres. Er is hier dus geen fout gemaakt door de bezorger.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen