Klacht POSTNL: Ik was wel thuis en postnl had niks afgeleverd.

Aks

Ik was blijkbaar niet thuis toen de pakket was geleverd maar ik was er wel en er was niemand gekomen en niks op de camaras gezien en nu staat er dat ik het bij de postnl locatie kan afhalen maar moet 23 euro betalen omdat ze zeggen dat ik niet thuis was.?!

Ik wil weten waarom dat er staat dat ik niet thuis was en waarom ik nu 23 euro moet betalen om het op te halen.

Volgens mijn gegevens heeft u een pakket uit het buitenland laten komen. Pakketten uit het buitenland waarbij inklaringskosten moeten worden betaald, worden rechtstreeks aangeboden bij een PostNL locatie en zullen niet bij u thuis worden aangeboden. Als u de status bekijkt via onze website: internationalparceltracking.com en daar de buitenlandse code invoert, kunt u de tracking informatie teruglezen. Hierbij kunt u ook zien dat de bezorger niet onderweg is geweest naar uw huisadres. Er is hier dus geen fout gemaakt door de bezorger.