Klacht POSTNL: Ik was zogenaamd niet thuis.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 391599
Gebruiker
PJ:
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou vandaag bezorgd worden. Ineens een mail waarin stond dat ik niet thuis was. Dat is een leugen want ik was er de hele dag. Evenmin lag er een briefje van postnl in de brievenbus.

De oplossing

Graag een verklaring voor deze leugenachtige werkwijze.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u langs is geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PJ:
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een gesprek. Klinkt op zich leuk alleen het probleem is niet weg. Kennelijk heeft PostNL alleen de optie: "U was niet thuis", wat overigens niet klopt. Het zou PostNL sieren als ze een bericht zouden sturen waatin staat:"Het lukt ons niet om vandaag uw pakket te bezorgen." (En dat ligt aan ons) Dan is duidelijk dat het niet aan mij lag dat de bezorging niet lukte. Nu wordt die suggestie wel gewekt. Kortom: dit is een structureel en geen incidenteel gebrek.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?