Klacht POSTNL: Ik weet niet wanneer mijn pakket binnen komt en ik heb ook al een tijd geen updates binnen gekregen.

Korverjesse

Ik verwacht een pakket uit de Verenigde staten, en volgens de track en trace is het pakket op 27 november vrijgegeven door de douane. Maar sinds dien is de status blijven hangen op "Zending wordt verwacht, maar zit nog in het soorteerproces". Wij vieren vanavond 30 november sinterklaas met de familie, en ik heb al begrepen dat het vandaag niet meer aankomt. Maar ik zou graag willen weten hoe wij er voor kunnen zorgen dat het pakket voor 5 December binnen komt want dan vieren wij met de andere familie sinterklaas.

Barcode : 3SPAMS9674937

Ik wil weten wanneer mijn pakket bezorgt word, en hoe we er voor gaan zorgen dat het er is voor 5 December.

Door Black Friday en Cyber Monday is er zoveel extra online besteld, dat er een aantal pakketten zijn vertraagd. We doen onze uiterste best om deze pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Houd uw track en trace informatie in de gaten. Ik vermoed dat heet pakketje deze week bezorgd gaat worden. Excuses voor het ongemak.