Klacht POSTNL: Ik weet niet wanneer mijn pakket binnen komt en ik heb ook al een tijd geen updates binnen gekregen.

Klachtnummer
# 335271
Gebruiker
Korverjesse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verwacht een pakket uit de Verenigde staten, en volgens de track en trace is het pakket op 27 november vrijgegeven door de douane. Maar sinds dien is de status blijven hangen op "Zending wordt verwacht, maar zit nog in het soorteerproces". Wij vieren vanavond 30 november sinterklaas met de familie, en ik heb al begrepen dat het vandaag niet meer aankomt. Maar ik zou graag willen weten hoe wij er voor kunnen zorgen dat het pakket voor 5 December binnen komt want dan vieren wij met de andere familie sinterklaas.

Barcode : 3SPAMS9674937

De oplossing

Ik wil weten wanneer mijn pakket bezorgt word, en hoe we er voor gaan zorgen dat het er is voor 5 December.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door Black Friday en Cyber Monday is er zoveel extra online besteld, dat er een aantal pakketten zijn vertraagd. We doen onze uiterste best om deze pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Houd uw track en trace informatie in de gaten. Ik vermoed dat heet pakketje deze week bezorgd gaat worden. Excuses voor het ongemak.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen