Klacht POSTNL: Ik wil dat mijn pakket aankomt?

Bart

Pakket naar de VS gestuurd al 4 weken onderweg, track & trace en verzekerd.

Het probleem oplossen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u naar de Verenigde Staten heeft gestuurd. Uw pakket is tot op heden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u een oplossing voor het probleem wenst. Om te achterhalen wat er aan de hand is met uw pakket, is nader onderzoek nodig. Dat onderzoek kan worden gestart wanneer u ons navraagformulier invult. Dit formulier kunnen wij u per e-mail toesturen.

- uw e-mailadres

Bart
    Ik had al contact via FB post nl, zij hebben mijn details.
    Maar ik heb zojuist ook het webformulier “Navraagformulier Zending” ingevuld en gemailed.
    Geachte heer,

Uw formulier is in goede orde door ons ontvangen. Binnen twintig werkdagen na het invullen van het formulier neemt een collega van het onderzoeksteam contact met u op.