Klacht POSTNL: Ik wil dat mijn pakket aankomt?

Klachtnummer
# 464269
Gebruiker
Bart
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket naar de VS gestuurd al 4 weken onderweg, track & trace en verzekerd.

De oplossing

Het probleem oplossen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u naar de Verenigde Staten heeft gestuurd. Uw pakket is tot op heden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u een oplossing voor het probleem wenst. Om te achterhalen wat er aan de hand is met uw pakket, is nader onderzoek nodig. Dat onderzoek kan worden gestart wanneer u ons navraagformulier invult. Dit formulier kunnen wij u per e-mail toesturen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Bart
    Datum
    Ik had al contact via FB post nl, zij hebben mijn details.
    Maar ik heb zojuist ook het webformulier “Navraagformulier Zending” ingevuld en gemailed.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Uw formulier is in goede orde door ons ontvangen. Binnen twintig werkdagen na het invullen van het formulier neemt een collega van het onderzoeksteam contact met u op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen