Klacht POSTNL: ik wil geen post meer ontvangen met herstel/retour adres. Dit gebeurt te vaak

Aardappel

Vermeulen Bert en Miny
Havenspoor 187
3841KZ Harderwijk

graag een berichtje van jullie

Geachte heer en mevrouw Vermeulen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een enkele keer kan het gebeuren dat er een poststuk met een dergelijke sticker wordt bezorgd. Het betreft dan post welke in eerste instantie foutief is gesorteerd. Dit is later ontdekt, waarna het met een dergelijke sticker nogmaals het sorteerproces ingaat. Echter behoort dit natuurlijk niet structureel plaats te vinden.

- hoe lang dit al gebeurt, en hoe vaak u dit doorgaans merkt;
    - wie de afzenders zijn van de poststukken;
    - of de adressering van de poststukken volledig juist is;
    - uw e-mailadres.