Klacht POSTNL: ik wil geen post meer ontvangen met herstel/retour adres. Dit gebeurt te vaak

Klachtnummer
# 487918
Gebruiker
Aardappel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vermeulen Bert en Miny
Havenspoor 187
3841KZ Harderwijk

De oplossing

graag een berichtje van jullie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer en mevrouw Vermeulen,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een enkele keer kan het gebeuren dat er een poststuk met een dergelijke sticker wordt bezorgd. Het betreft dan post welke in eerste instantie foutief is gesorteerd. Dit is later ontdekt, waarna het met een dergelijke sticker nogmaals het sorteerproces ingaat. Echter behoort dit natuurlijk niet structureel plaats te vinden.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - hoe lang dit al gebeurt, en hoe vaak u dit doorgaans merkt;
    - wie de afzenders zijn van de poststukken;
    - of de adressering van de poststukken volledig juist is;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen