Klacht POSTNL: Ik wil graag mijn pakket

A. Jacobs

2e klacht : Mijn pakket (nummer zie onder) heb ik nog steeds niet, is NOOIT aangekomen of afgehaald. Na bellen met postnl zou het in de Boekhorststraat (andere kant van den haag ) zijn afgehaald,maar dat heb ik bezocht en dat is niet waar. Ook zou het bij de douane liggen maar na een telefoontje aan Fedex bleek dat fraude te zijn. POSTNL los dit op!!!

Het pakket zoeken!!!
Dat ik het adres na moet kijken, het zou naar een verkeerd adres zijn gestuurd, maar het adres staat echt goed op de bon, dus dat is een fake oplossing. Het slaat werkelijk nergens op. Post.nl is mij 65,00 euro schuldig. Slecht behandeld Post.nl

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het pakketje dat u uit het buitenland moest ontvangen. Deze zou al zijn afgehaald, echter heeft u dat niet gedaan Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb het een en ander voor u nagekeken en zie dat het adres niet overeen komt met het adres van het pakketje dat u opgeeft. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Wellicht hebben zij vergist in het adres of de Track en Trace code. Bij problemen kunnen zij dit bij de eigen post organisatie melden zodat het verder uitgezocht kan worden. Zij kunnen tevens een passende oplossing voor u zoeken.