Klacht POSTNL: Ik wil graag mijn pakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 411616
Gebruiker
A. Jacobs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2e klacht : Mijn pakket (nummer zie onder) heb ik nog steeds niet, is NOOIT aangekomen of afgehaald. Na bellen met postnl zou het in de Boekhorststraat (andere kant van den haag ) zijn afgehaald,maar dat heb ik bezocht en dat is niet waar. Ook zou het bij de douane liggen maar na een telefoontje aan Fedex bleek dat fraude te zijn. POSTNL los dit op!!!

Gewenste oplossing

Het pakket zoeken!!!
Geboden oplossing
Dat ik het adres na moet kijken, het zou naar een verkeerd adres zijn gestuurd, maar het adres staat echt goed op de bon, dus dat is een fake oplossing. Het slaat werkelijk nergens op. Post.nl is mij 65,00 euro schuldig. Slecht behandeld Post.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het pakketje dat u uit het buitenland moest ontvangen. Deze zou al zijn afgehaald, echter heeft u dat niet gedaan Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb het een en ander voor u nagekeken en zie dat het adres niet overeen komt met het adres van het pakketje dat u opgeeft. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Wellicht hebben zij vergist in het adres of de Track en Trace code. Bij problemen kunnen zij dit bij de eigen post organisatie melden zodat het verder uitgezocht kan worden. Zij kunnen tevens een passende oplossing voor u zoeken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen