Klacht POSTNL: Ik wil mijn 2 orders VOOR 31 december ontvangen

sad Niet opgelost
# 411953
B. Nijenhuis

Hallo, ik heb al een heel lange tijd geleden 2 orders geplaatst en betaald.
De barcodes zijn 3SRPKS149541490 en 3SRPKS414423465.
Ik heb deze pakketten (brievenbuspakketen) nog steeds niet ontvangen. Ik begrijp dat dit door de drukte komt van de feestdagen, maar ik heb mijn pakketjes ECHT VOOR 31 december 2019 nodig. Ik hoop dat u daarvoor kunt zorgen, omdat het ECHT heel erg belangrijk is. Vr. groeten en fijne feestdagen.

Ik wil dat u mijn 2 orders VOOR 31 december bezorgd. Het zijn brievenbuspakketjes.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Goed dat u even contact opneemt, ik zie dat deze pakketten naar een postbus zijn gestuurd. Sinds vandaag ligt het daar voor je klaar, hopelijk heeft u ze nu snel in bezit.

B. Nijenhuis
De pakketten zouden de 28e afgeleverd worden, maar ik heb ze nog steeds niet. Barbera Nijenhuis