Klacht POSTNL: ik wil mijn aangetekende brief + verzendkosten terug
Details
Klacht
Op 22-april heb ik een aangetekende brief verstuurd naar een van mijn huurders. Volgens PostNL is het adres verkeerd dus het gaat retour. Dat het adres verkeerd is, is onmogelijk dan zou de papieren van de notaris ook verkeerd zijn en toevallig ook bij de GBLT en alle andere overheidsinstanties, die weten mij alaminuut te vinden.Sinds 22-04 is het briefstuk ontraceerbaar en het zou ergens in Den Haag moeten zijn. Paar keer gebeld hierover en ze zouden het opzoeken en weer retour sturen naar mijn woonadres en ook uiteraard de gemaakte kosten voor aangetekende brief terug storneren. Aldus de medewerker van PostNL Klantenservice (aan de telefoon).
Prima, erachteraan een email gestuurd. Wat het is en wat het heeft gekost etc.
Tot slot krijg ik een bericht dat het zoek is en dat ik niet in aanmerking kom voor een vergoeding van de gemaakte verzendkosten.
Gewenste oplossing
ik wil mijn aangetekende brief + verzendkosten terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.