Klacht POSTNL: ik wil mijn aangetekende brief + verzendkosten terug

Omer

Op 22-april heb ik een aangetekende brief verstuurd naar een van mijn huurders. Volgens PostNL is het adres verkeerd dus het gaat retour. Dat het adres verkeerd is, is onmogelijk dan zou de papieren van de notaris ook verkeerd zijn en toevallig ook bij de GBLT en alle andere overheidsinstanties, die weten mij alaminuut te vinden.
Sinds 22-04 is het briefstuk ontraceerbaar en het zou ergens in Den Haag moeten zijn. Paar keer gebeld hierover en ze zouden het opzoeken en weer retour sturen naar mijn woonadres en ook uiteraard de gemaakte kosten voor aangetekende brief terug storneren. Aldus de medewerker van PostNL Klantenservice (aan de telefoon).

Prima, erachteraan een email gestuurd. Wat het is en wat het heeft gekost etc.

Tot slot krijg ik een bericht dat het zoek is en dat ik niet in aanmerking kom voor een vergoeding van de gemaakte verzendkosten.

ik wil mijn aangetekende brief + verzendkosten terug
Ik heb nog geen reactie hierop gekregen. Meerdere malen mijn rekeningnummer via de mails gestuurd. Wat een klote bedrijf hoor die PostNL, ze maken erg grote problemen over die 8 euro.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een uw aangetekende brief is kwijtgeraakt. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat uw aangetekende brief niet is teruggevonden, kunnen wij deze ook niet terugsturen. Wel worden de verzendkosten vergoed. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.