Klacht POSTNL: Ik wil mijn pakket afgelevetd krijgen bij mijn deur of anders bij het punt op 2 in lopen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555852
Gebruiker
Hetty Hofman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket Bezorging zou zaterdag 11 sept komen
Ik was thuis niks pakket
Wel mail wij hebben u gemis
Pakket gaat naar punt ver van mijn huis terwijl op 2 min afstand er een is

Probeer contact te krijgen, moet eerst via een bot, 2x tot ik telefoonnummer krijg
Moet allerlei gegevens invullen waar niks mee gebeurd

De oplossing

Mijn pakket bezorgen
En klantvriendelijke hulp als het mis gaat

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket die verkeerd is geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u geen reactie krijgt op uw klacht. Volgens mijn informatie heeft mijn collega hier al een navraag voor uitgezet en wordt u daar ook over geïnformeerd zodra er meer bekend is. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hetty Hofman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefonisch afgesproken was dat ik mijn pakket op een andere POST NL kon afhalen. Het zou 3 tot 5 dagen duren voordat het pakket daar ter plekke zou zijn. Tot mijn verbazing krijg ik een e-mail bericht dat het pakket is teruggestuurd naar de afzender.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen