Klacht POSTNL: Ik wil mijn pakket waarvoor ik Postnl betaald heb!

Dekker37

Voor de 2x in korte tijd heb ik een brievenbuspakketje 3SMKPL124478058 NIET IN MIJN BUS GEHAD terwijl de tracker " ontvangen" meldt?

Bellen met Postnl lijdt tot niets...en terugbellen homaar!

Daarbij Pakketjes kunnen niet zoekraken binnen Postnl maar
wel ordinair gestolen worden...

Mijn pakket 3SMKPL124478058 aan mij bezorgen of mij anders schadeloos stellen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet ontvangen brievenbus pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als een brievenbus pakket niet is ontvangen. Omdat de zending niet via de pakketdienst gaat maar via briefpost is een onderzoek niet mogelijk. Ik wil u adviseren om deze week nog af te wachten en als u het pakket dan nog steeds niet heeft, dan kunt u het best contact met de verzender op nemen om samen tot een oplossing te komen.

Wel heb ik uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Dekker37
Wat is dit nu voor dom schrijven? Ik kan hier niets mee! Dit is het 2e vermiste pakje in korte tijd! Schaam je Postnl! Jullie hebben een DIEF in dienst.. doe daar wat aan en vergoed mij de schade! Ik ga weer Politie aangifte doen wegens bedrog en diefstal!