Klacht POSTNL: Ik wil mijn pakket waarvoor ik Postnl betaald heb!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555798
Gebruiker
Dekker37
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de 2x in korte tijd heb ik een brievenbuspakketje 3SMKPL124478058 NIET IN MIJN BUS GEHAD terwijl de tracker " ontvangen" meldt?

Bellen met Postnl lijdt tot niets...en terugbellen homaar!

Daarbij Pakketjes kunnen niet zoekraken binnen Postnl maar
wel ordinair gestolen worden...

De oplossing

Mijn pakket 3SMKPL124478058 aan mij bezorgen of mij anders schadeloos stellen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet ontvangen brievenbus pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als een brievenbus pakket niet is ontvangen. Omdat de zending niet via de pakketdienst gaat maar via briefpost is een onderzoek niet mogelijk. Ik wil u adviseren om deze week nog af te wachten en als u het pakket dan nog steeds niet heeft, dan kunt u het best contact met de verzender op nemen om samen tot een oplossing te komen.

    Wel heb ik uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dekker37
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wat is dit nu voor dom schrijven? Ik kan hier niets mee! Dit is het 2e vermiste pakje in korte tijd! Schaam je Postnl! Jullie hebben een DIEF in dienst.. doe daar wat aan en vergoed mij de schade! Ik ga weer Politie aangifte doen wegens bedrog en diefstal!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen