Klacht POSTNL: Ik wil mijn pakketjes geleverd hebben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456991
Gebruiker
Prinses
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb inmiddels 4 pakketjes die al sinds begin juni in Luik Linehal liggen. wanneer gaan jullie er eens voor zorgen dat die bezorgt gaan worden. En Covid 19 is geen excuus meer hoor. In maart heb ik nog een pakketje ontvangen uit China en toen dat in Luik aankwam was het binnen 3 dagen bij mij afgeleverd

De oplossing

Zorg dat de pakketjes naar Nederland komen en geleverd worden aan mij, heb het aankoop bewijs van mijn betaling bijgesloten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de verzendcode opgezocht, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij PostNL bekend. Dat betekent dat de zending nog niet in Nederland is, nog niet door ons verwerkt is of niet traceerbaar is in Nederland. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben, want als een pakket nog onderweg is dan kan het even duren voordat wij het ontvangen. Het is mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet.

    Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan dan in eigen land navragen wat de status van de verzending is..

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Prinses
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing gegeven. Krijg gewoon een standaard bericht dat naar iedereen gestuurd wordt. Kan ook geen antwoord terug geven. Postnl moet er toch iets aan kunnen doen als pakketjes in België bij de douane blijven hangen, mijn 4 pakketjes liggen daar al vanaf 8 juni
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen