Opgelost door POSTNL: Ik wil mijn pakketten op tijd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 389613
Gebruiker
Glenny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 dagen na elkaar ontvang ik mijn pakket niet.. 2 keer thuis gebleven voor niks. Zag gisteren hier 3 busjes staan van post nl en politie erbij omdat 1 van die verzorgers slaags was geraakt met een buurtbewoner. Zag een hoop pakketten op de grond liggen tegen een auto aan. Wat een bedrijf.. Maakt me allemaal nog ni eens zoveel uit als ze maar op tijd gaan beginnen leveren.

De oplossing

Op tijd leveren! Alles wat via een koerier komt is 40% van de tijd niet goed..

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket te laat heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In mijn gegevens zie ik dat wij het pakket op 10 september hebben ontvangen. De bezorger was in de middag van 10 september onderweg met uw pakket, maar heeft deze door de drukte niet meer kunnen leveren. Het pakket is de volgende dag op 11 september alsnog bezorgd zie: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SCFYR951934873/NL/3145SB

    Uiteraard streven wij ernaar om pakketten binnen één werkdag te bezorgen. Echter is dit geen garantie. We mogen er dan ook twee werkdagen over doen om een pakket te bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Glenny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content