Klacht POSTNL: Ik wil mijn zending hebben ,help de klant eens een keer.

vanVliet24

Er is een aangetekende brief uit Duitsland ,daar schijnt iets niet in orde te zijn met het adres ,wordt niet bezorgd ,het gaat over een aankoop op Ebay.Ik heb op vele manieren contact gezocht met de klantenservice,krijg eerst een robot, waar je totaal niets aan hebt,begrijpt niets ,dan een medewerker gevraagd,die zit ook alleen maar af te wimpelen,vervolgens weer via die vervelende robot eindelijk het telefoonnummer gevonden ,gebeld en weer word ik afgewimpeld.Ik begrijp dat de brief op het depot in Waddinxveen ligt.War er eventueel mis is, weet ik niet ,maar ik alleen kan het adres van de afzender weten ,dus van fraude kan geen sprake zijn.Als ik dan nog met het depot had willen bellen,kost mij dat E 0,90 cent per minuut.Niemand heeft ook maar een poging gedaan,om mij als klant te helpen.
Klantenservice bestaat volgens mij dan ook niet bij Post nl.
Waardeloos.

Gewoon zorgen dat ik mijn zending krijg ,anders moet er opnieuw kosten gemaakt worden,terwijl dat helemaal niet nodig is.

vanVliet24
    Waarom komt er geen enkele reactie ?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw aangetekende brief uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard kan ik me voorstellen dat u deze zending graag nog zou willen ontvangen, maar ik heb niet de mogelijkheid om in te grijpen. De zending is in mijn systeem niet gekoppeld aan een bezorgadres en voor zover ik kan zien is het pakket retour gezonden naar de afzender. Ik verwacht dat het daar binnen een paar weken terug zal komen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan de afzender, als opdrachtgever van de verzending van het pakket, via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in laten stellen.

vanVliet24
Uiteindelijke oplossing De reactie is te laat ,de brief lag nog in Waddinxveen bij een snelle reactie had er nog iets gedaan kunnen worden, de afzender kon pas na 10 dagen een onderzoek laten doen en de brief bleef 9 dagen liggen,dus dat hielp ook niet.Men had contact op moeten nemen met mij .Ik weet alleen de afzender .Ik ben dus niet tevreden.Er is totaal niets gedaan om de brief bij mij te krijgen.