Klacht POSTNL: Ik wil van mijn postnl geslotenverklaring af.

sad Niet opgelost
M.J. Bökkerink

Er wordt mij al maanden beloofd dat een geslotenverklaring van mijn woonadres zal worden afgehaald, maar helaas elke keer dat er op zaterdag iets zal worden afgeleverd wordt dat weer uitgesteld vanwege deze vreemde geslotenverklaring op mijn woonadres die ik NOOIT heb aangevraagd. Ik heb het via de chat geprobeerd, via twitter, via facebook. Elke keer wordt dezelfde nonsense gezegd dat ze het zullen regelen, maar dar gebeurt nooit.

Ik wil dat per direct de geslotenverklaring wordt opgeheven.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een gesloten verklaring die ten onrechte op uw adres zit. U wilt dat de gesloten verklaring wordt opgeheven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar dat, ondanks meerdere meldingen, uw situatie nog niet is opgelost. Aan de hand van de barcode die u heeft meegestuurd zie ik dat er reeds een melding in ons systeem staat. Deze melding is in behandeling genomen en het depot geeft aan dat zij dit zullen onderzoeken. Blijft u, hoe vervelend het ook is, alstublieft meldingen maken totdat u geen hinder meer van de situatie ondervindt.

M.J. Bökkerink
Het is in behandeling genomen en wordt onderzocht. Dus nog geen echte oplossing...