Klacht POSTNL: Ik wil weten hoe ik mij pakket krijgt wacht nu al vanaf august 2021

Klachtnummer
# 576622
Gebruiker
DaanArts7
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 pakket vanuit china bestelt, met de traceer nummers

1.EB751686159CN

2. EB751687653CN

Het nummer dat is achtergelaten dat ik moet bellen aangezien het bij de "overseas customs ligt" is :(+31 20) 587 3412

velen malen proberen te bereiken maar krijg geen bereik

De oplossing

Ik wil graag mijn pakketen krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een bericht die u heeft gehad om contact op te nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als u een verzoek krijgt om te bellen en er wordt vervolgens niet opgenomen.

    De afdeling inklaring verstrekt geen telefoonnummers. Als ze vragen hebben dan wordt u geïnformeerd per mail of brief. Heeft u dit bericht van de afzender ontvangen of van ons?

    Uw melding heb ik wel doorgestuurd naar Imec, met de vraag of uw ontvangen bericht bij hun bekend is. Zodra ik een reactie heb zal ik u verder informeren. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen