Klacht POSTNL: Ik wil weten waar mijn pakket is,en of het evt weer naarmij opgestuurd kan worden

Klachtnummer
# 432187
Gebruiker
TGoudswaard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zaterdagmiddag was ik niet thuis,dus ben de pakketbezorger misgelopen.Ik zie dat ik het paket niet op een Post.nl locatie op kan halen,maar dat het pakket retour is gezonden.Ik vind dit raar.Kunnen jullie mijn pakket evt alsnog naar een post.nl locatie sturen of naar mij thuis?

mvrgr a de jong-goudswaard
pakket retourgestuurd,maar kan het niet terugvinden via track and trace.Ik heb 3 dagen geleden gevraagd of cena kon zien of het pakket ontvangen was,maar ik krijg geen reaktie,het nr is 3SCUNA1962302

De oplossing

Ik wil weten waar mijn pakket is,en of het evt weer naarmij opgestuurd kan worden

2 reacties

  1. Auteur
    TGoudswaard
    Datum
    Ik heb deze klacht naar cena gestuurd dacht ik,maar hij is bij jullie terechtgekomen.Hij moet naar cena .
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht en de toelichting. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u dit pakket niet heeft ontvangen en dat het retour is gegaan. De exacte reden van retour staat op het pakket zelf vermeld. Dit kunt u inderdaad navragen bij de afzender. Mocht de reden van retour niet duidelijk zijn of niet kloppen, dan kan de afzender een onderzoek laten instellen via ons. Hopelijk kan de C&A het pakket spoedig opnieuw naar u versturen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?