Klacht POSTNL: Ik wil weten waar mijn pakket is

Klachtnummer
# 469152
Gebruiker
Char
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket uit China is al sinds 3 juli in Nederland maar ligt nog steeds te wachten om bezorgd te worden

De oplossing

Ik wil dat mijn pakket bezorgd wordt. Ligt al sinds 3 juli op lokaal postkantoor, maar wordt maar niet bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit China. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u het pakket graag zo snel mogelijk alsnog in ontvangst zou willen nemen. Volgens mijn informatie is uw pakket bij ons aangemeld, maar nog niet fysiek aan ons overgedragen. Dat is wat de status 'Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL' betekent. Zolang uw pakket niet fysiek in onze processen zit, kan het niet worden verwerkt en bezorgd. Hierop kunnen wij verder geen invloed uitoefenen.

    Indien u van mening bent dat uw pakket te lang onderweg is, dan kunt u de afzender inschakelen. De afzender kan de situatie conform voorwaarden afhandelen met de postorganisatie in China. De verzendende partij is namelijk een verzendovereenkomst met de buitenlandse postorganisatie aangegaan. Indien nader onderzoek mogelijk is, zal de betreffende organisatie contact met ons opnemen als dat nodig is voor de verdere afhandeling van de situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen