Klacht POSTNL: Ik wil weten waarvoor mijn bestelling zo lang duurt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522671
Gebruiker
Tommie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds geen reactie.Mijn verzendster heeft ook nog niks gehoord.Er zou een bevestigingsmail naar haar toegestuurd worden wat betreft een onderzoeksrapport wat Post.nl ging aanmaken.Omdat mijn pakketje al 2 weken onderweg is van Kaatsheuvel naar Rotterdam.
Wij krijgen nu al bijna twee weken "Bezorgtijd nog niet bekend".
Ik heb nu 2 keer voor Joker thuis gezeten, 3 x bij de klantenservice alleen maar in de wacht gestaan, en nu al voor de 4e keer op klachten kompas om een reactie gevraagd ....maar nog niks noppes nada...

De oplossing

Dat ze op zoek gaan naar mijn pakket!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet heeft ontvangen. In het verdere onderzoek, welke door de afzender is gestart, zal dit worden uitgezocht.

    Gezien de afzender dit onderzoek heeft gestart, is de afzender degene die van de uitkomsten op de hoogte wordt gebracht. Het is hierdoor het beste voor u om contact met de afzender te houden hierover. De afzender zal u ook van een passende oplossing kunnen voorzien als het lang duurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tommie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen reactie....erg stil Wat is dit bedrijf achteruit gegaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen