Klacht POSTNL: Ik wil weten waarvoor mijn bestelling zo lang duurt.

Tommie

Nog steeds geen reactie.Mijn verzendster heeft ook nog niks gehoord.Er zou een bevestigingsmail naar haar toegestuurd worden wat betreft een onderzoeksrapport wat Post.nl ging aanmaken.Omdat mijn pakketje al 2 weken onderweg is van Kaatsheuvel naar Rotterdam.
Wij krijgen nu al bijna twee weken "Bezorgtijd nog niet bekend".
Ik heb nu 2 keer voor Joker thuis gezeten, 3 x bij de klantenservice alleen maar in de wacht gestaan, en nu al voor de 4e keer op klachten kompas om een reactie gevraagd ....maar nog niks noppes nada...

Dat ze op zoek gaan naar mijn pakket!!!!

Geachte heer, mevrouw,

Logisch dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet heeft ontvangen. In het verdere onderzoek, welke door de afzender is gestart, zal dit worden uitgezocht.

Gezien de afzender dit onderzoek heeft gestart, is de afzender degene die van de uitkomsten op de hoogte wordt gebracht. Het is hierdoor het beste voor u om contact met de afzender te houden hierover. De afzender zal u ook van een passende oplossing kunnen voorzien als het lang duurt.

Tommie
Nog steeds geen reactie....erg stil Wat is dit bedrijf achteruit gegaan