Klacht POSTNL: Ik word op kosten gejaagd door iemand bij Post nl

vanVliet24

Er is een grote brief correct geadresseerd aan mij ,teruggestuurd met een Nederlandse retour sticker en een groene sticker :1 /straat en/of huisnummer bestaat niet(in mijn wijk ) In mijn wijk was doorgestreept .Dit is lariekoek ,want het adres was correct ingevuld en de straat bestaat al 80 jaar en ik woon er al 27 jaar.
Dit betekent,dat ik opnieuw E 7,00 moet gaan betalen, om mijn grote brief alsnog te krijgen.Het begint er op te lijken ,dat iemand bij post nl de boel zit te saboteren ,waarom anders een correct ingevuld adres niet als zodanig behandelen.

Ik wil dat ik de E 7,00 terugkrijg van de zending ,die net in Berlijn is teruggekomen.
Verder wil ik onderzocht hebben ,wie die groene sticker met dat onzinverhaal op de brief geplakt heeft .dat lijkt gewoon op sabotage ,waarom anders een goed ingevuld adres terugsturen.

vanVliet24
    Waarom komt er geen enkele reactie ?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw aangetekende brief uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat uw zending retour is gegaan naar de afzender. Als de reden van retour niet klopt of onduidelijk is dan kan de afzender, als opdrachtgever van de verzending van de brief, via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in laten stellen en restitutie aanvragen voor de verzendkosten. Dit is internationaal zo afgesproken.

vanVliet24
Uiteindelijke oplossing Iemand heeft een groene sticker op deze zending geplakt ,terwijl die goed geadresseerd was.Op de sticker staat: deze straat bestaat niet ,wat onzin is. Ik had graag uitgezocht ,wie me dat geflikt heeft ,daar merk ik helaas niets van in uw antwoord. Ik ben dus zwaar ontevreden. Ook hier is niets gedaan,